شرکت مخابرات ایران در واکنش به خبر یکی از رسانههای رسمی گفت: مشترکان مخابرات منطقه تهران این دوره نیز باید صورتحساب خود را پرداخت کنند اما ممکن است در دوره بعدی بستانکار شوند.
شرکت مخابرات ایران در واکنش به خبر یکی از رسانههای رسمی گفت: مشترکان مخابرات منطقه تهران این دوره نیز باید صورتحساب خود را پرداخت کنند اما ممکن است در دوره بعدی بستانکار شوند.