با کنار رفتن مدیران بازنشسته، باید ساز وکاری ترتیب داد که تجربیات آنها از دست نرود و مدیران جدید، مجبور به آزمودن آزموده شده ها و تحمیل هزینه های بیشتر به بدنه دولت نشوند.
با کنار رفتن مدیران بازنشسته، باید ساز وکاری ترتیب داد که تجربیات آنها از دست نرود و مدیران جدید، مجبور به آزمودن آزموده شده ها و تحمیل هزینه های بیشتر به بدنه دولت نشوند.