انتقاد شدید وزیر سابق از وزیر کنونی؛ نیکزاد: بابت مسکن مهر فحش خوردیم و به آن افتخار می‌کنیم

انتقاد شدید وزیر سابق از وزیر کنونی؛ نیکزاد: بابت مسکن مهر فحش خوردیم و به آن افتخار می‌کنیم

وزیر سابق راه و شهرسازی با انتفاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، گفت: برای اجرای مسکن مهر فحش خوردیم که به آن افتخار می‌کنیم، اگر لازم باشد دوباره هم برای اقشار کم و متوسط درآمد این مسکن‌ها را خواهیم ساخت.

وزیر سابق راه و شهرسازی با انتفاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، گفت: برای اجرای مسکن مهر فحش خوردیم که به آن افتخار می‌کنیم، اگر لازم باشد دوباره هم برای اقشار کم و متوسط درآمد این مسکن‌ها را خواهیم ساخت.