دلال های سکه شناسنامه دار می شوند/ خروج آرام سوداگران از بازار

دلال های سکه شناسنامه دار می شوند/ خروج آرام سوداگران از بازار

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید براینکه دلال ها باید شناسنامه دار شوند و در مکان مشخصی فعالیت خود را انجام دهند تا اگر مشکلی و موردی داشتند، رصد شوند، گفت: سوداگران درحال خروج از بازار سکه هستند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید براینکه دلال ها باید شناسنامه دار شوند و در مکان مشخصی فعالیت خود را انجام دهند تا اگر مشکلی و موردی داشتند، رصد شوند، گفت: سوداگران درحال خروج از بازار سکه هستند.