سازمان ملی بهره وری: 47 درصد رشد اقتصادی ناشی از رشد بهرهوری است
سازمان ملی بهره وری: 47 درصد رشد اقتصادی ناشی از رشد بهرهوری است
سازمان ملی بهره وری اعلام کرد دولت با تبدیل رشد منفی اقتصادی به رشد میانگین سالانه بیش از 3.5 واحد درصد که 47 درصد از آن ناشی از رشد بهرهوری میباشد، نسبت به افزایش درآمد سرانه کشور و بهبود کیفیت زندگی مردم اقدام نموده است.
سازمان ملی بهره وری اعلام کرد دولت با تبدیل رشد منفی اقتصادی به رشد میانگین سالانه بیش از 3.5 واحد درصد که 47 درصد از آن ناشی از رشد بهرهوری میباشد، نسبت به افزایش درآمد سرانه کشور و بهبود کیفیت زندگی مردم اقدام نموده است.