چرا آقای آخوندی در آخرین روزهای وزارت هم از حاشیهسازی دست بر نمیدارد؟
چرا آقای آخوندی در آخرین روزهای وزارت هم از حاشیهسازی دست بر نمیدارد؟
چرا آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی که این روزها خبرهایی از پایان وزارتش به گوش می رسد، در آخرین روزهای وزارت هم از حاشیهسازی دست بر نمیدارد؟
چرا آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی که این روزها خبرهایی از پایان وزارتش به گوش می رسد، در آخرین روزهای وزارت هم از حاشیهسازی دست بر نمیدارد؟