عرضه ارز ناشی از صادرات توسط صادرکنندگان در سامانه نیما همچنان پرحاشیه بوده و هر بار ماجرای تازهای دارد. برخی صرافان و خریداران ارز در این سامانه میگویند در مواردی با صادرکنندگانی مواجه هستند که نرخ فروش آنها گاها تا دو برابر نرخ نیمایی است و باید مابهالتفاوت را خارج از معامله به حساب آنها واریز کنند.
عرضه ارز ناشی از صادرات توسط صادرکنندگان در سامانه نیما همچنان پرحاشیه بوده و هر بار ماجرای تازهای دارد. برخی صرافان و خریداران ارز در این سامانه میگویند در مواردی با صادرکنندگانی مواجه هستند که نرخ فروش آنها گاها تا دو برابر نرخ نیمایی است و باید مابهالتفاوت را خارج از معامله به حساب آنها واریز کنند.