کانون انجمنهای صنفی ناوگان حمل و نقل کشور در بیانیه ای خطاب به رانندگان اعلام کرد: توقف فعالیت ناوگان حمل و نقل به ضرر مردم بوده و هم اکنون بسیاری از مشکلات حل شده و موارد باقی مانده در شرف برطرف شدن است.
کانون انجمنهای صنفی ناوگان حمل و نقل کشور در بیانیه ای خطاب به رانندگان اعلام کرد: توقف فعالیت ناوگان حمل و نقل به ضرر مردم بوده و هم اکنون بسیاری از مشکلات حل شده و موارد باقی مانده در شرف برطرف شدن است.