وزیر نیرو که از روزهای اول خدمت خود مدیریت مصرف را لزوم کار این وزارتخانه دانسته معتقد است که سال آبی ۹۷-۹۸ و تابستان آینده یکی از بهترین دورانهای رونق، توسعه و استفاده صحیح از منابع آب و برق خواهد شد.
وزیر نیرو که از روزهای اول خدمت خود مدیریت مصرف را لزوم کار این وزارتخانه دانسته معتقد است که سال آبی ۹۷-۹۸ و تابستان آینده یکی از بهترین دورانهای رونق، توسعه و استفاده صحیح از منابع آب و برق خواهد شد.