زمانی که توسط آقای نوبخت اعلام شد که به واردات مواد اولیه ارز 4200 تومانی تعلق میگیرد؛ بسیاری از افراد با ارز 4200 تومانی ثبت نام کرده و کالا وارد کردند، اما پس از مدتی اعلام شد که باید مابهالتفاوت آن را بپردازند،
زمانی که توسط آقای نوبخت اعلام شد که به واردات مواد اولیه ارز 4200 تومانی تعلق میگیرد؛ بسیاری از افراد با ارز 4200 تومانی ثبت نام کرده و کالا وارد کردند، اما پس از مدتی اعلام شد که باید مابهالتفاوت آن را بپردازند،