آپارتمان نوساز را نه کسی می فروشد ،نه کسی می خرد/خریداران و فروشتده ها در جه فکری هستند؟

آپارتمان نوساز را نه کسی می فروشد ،نه کسی می خرد/خریداران و فروشتده ها در جه فکری هستند؟