عضو کمیسیون انرژی: پتروشیمی‎ها رانت‎خوارند/مهدوی: دروغ است

عضو کمیسیون انرژی: پتروشیمی‎ها رانت‎خوارند/مهدوی: دروغ است

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: پتروشیمی ها از رانت استفاده می کنند اما ارز صادراتی خود را وارد سامانه نیما نمی کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: پتروشیمی ها از رانت استفاده می کنند اما ارز صادراتی خود را وارد سامانه نیما نمی کنند.