زنگنه: به نشست الجزایر نمی روم/ هر تصمیمی که منافع ملی ما را تهدید کند وتو می‌کنم

زنگنه: به نشست الجزایر نمی روم/ هر تصمیمی که منافع ملی ما را تهدید کند وتو می‌کنم

وزیر نفت با بیان اینکه "کمیته نظارتی اوپک و غیراوپک از نظر حقوقی حق تصمیم‌گیری ندارد"، گفت: بدون لحظه‌ای تردید، بی‌گمان من هر تصمیمی را که منافع ملی ما را تهدید کند وتو می‌کنم. بدون لحظه‌ای تردید. وتو به این معناست که آن تصمیم قانونی نیست.

وزیر نفت با بیان اینکه "کمیته نظارتی اوپک و غیراوپک از نظر حقوقی حق تصمیم‌گیری ندارد"، گفت: بدون لحظه‌ای تردید، بی‌گمان من هر تصمیمی را که منافع ملی ما را تهدید کند وتو می‌کنم. بدون لحظه‌ای تردید. وتو به این معناست که آن تصمیم قانونی نیست.