میلیاردها دلار ارز صادراتی 4200 تومانی به کشور بازنگشت؟

میلیاردها دلار ارز صادراتی 4200 تومانی به کشور بازنگشت؟

در بازه 4 ماهه اجرای سیاست تثبیت ارز با نرخ 4200 تومان، بیش از 17 میلیارد دلار صادرات صورت گرفته که فقط 4میلیارد دلار آن به سامانه نیما و بازار ثانویه تزریق شده است.

در بازه 4 ماهه اجرای سیاست تثبیت ارز با نرخ 4200 تومان، بیش از 17 میلیارد دلار صادرات صورت گرفته که فقط 4میلیارد دلار آن به سامانه نیما و بازار ثانویه تزریق شده است.