حذف ارز 4200 تومانی به بهانه مقابله با رانت پاک کردن صورت مساله است
حذف ارز 4200 تومانی به بهانه مقابله با رانت پاک کردن صورت مساله است
آیا به بهانه جولان عده ای رانتخوار که باعث انحراف ارز در واردات شده اند باید به ارز حمایتی 4200 تومانی خدشه وارد کرد؟ و یا اینکه باید با کمک ترفندهای نظارتی این سودجویی را به حداقل رساند.
آیا به بهانه جولان عده ای رانتخوار که باعث انحراف ارز در واردات شده اند باید به ارز حمایتی 4200 تومانی خدشه وارد کرد؟ و یا اینکه باید با کمک ترفندهای نظارتی این سودجویی را به حداقل رساند.