با پولی که مردم به حساب سایپا ریختند، میشود یکی از شرکتهای بنز و لامبورگینی را خرید| تولید 9 سال شرکت پیشفروش شد، زمان تحویل هم به نرخ روز قیمت محاسبه میشود..! کلاه از این گشادتر...!+جوابيه سايپا
با پولی که مردم به حساب سایپا ریختند، میشود یکی از شرکتهای بنز و لامبورگینی را خرید| تولید 9 سال شرکت پیشفروش شد، زمان تحویل هم به نرخ روز قیمت محاسبه میشود..! کلاه از این گشادتر...!+جوابيه سايپا
صد افسوس که ملت به اینگونه مسیرهای رشد توجه نمیکنند و پولهای خود را به جیب سایپا سرازیر میکنند که تابوت خود را پیش خرید کنند..!
صد افسوس که ملت به اینگونه مسیرهای رشد توجه نمیکنند و پولهای خود را به جیب سایپا سرازیر میکنند که تابوت خود را پیش خرید کنند..!