دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو از رسوب 16 هزار دستگاه خودرو در گمرک های کشور خبر داد و افزود: بخش زیادی از خودروهایی که در گمرک مانده، سال قبل ثبت سفارش شده و امسال به دلیل اینکه وارداتش ممنوع شده، در گمرک مانده و اجازه ترخیص به آن نمی دهند.
دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو از رسوب 16 هزار دستگاه خودرو در گمرک های کشور خبر داد و افزود: بخش زیادی از خودروهایی که در گمرک مانده، سال قبل ثبت سفارش شده و امسال به دلیل اینکه وارداتش ممنوع شده، در گمرک مانده و اجازه ترخیص به آن نمی دهند.