رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی ایران از بخشنامه جدید ارزی بانک مرکزی برای صادرات انتقاد کرد و گفت: زیرساختهای فعلی امکان اجرای این بخشنامه را از تجار گرفته است.
رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی ایران از بخشنامه جدید ارزی بانک مرکزی برای صادرات انتقاد کرد و گفت: زیرساختهای فعلی امکان اجرای این بخشنامه را از تجار گرفته است.