ضرورت ثبت دادخواست کارگران به صورت الکترونیکی از اول مهر

ضرورت ثبت دادخواست کارگران به صورت الکترونیکی از اول مهر

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار اعلام کرد:در راستای راه اندازی سامانه روابط کار در تمام کشور ،از اول مهرماه هیچ دادخواستی به صورت دستی و حضوری ثبت نخواهد شد و کارگران فقط باید به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری اقدام کنند.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار اعلام کرد:در راستای راه اندازی سامانه روابط کار در تمام کشور ،از اول مهرماه هیچ دادخواستی به صورت دستی و حضوری ثبت نخواهد شد و کارگران فقط باید به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری اقدام کنند.