شرکتهای حملونقل ریلی هم خواستار تخصیص ارز دولتی شدند
شرکتهای حملونقل ریلی هم خواستار تخصیص ارز دولتی شدند
رئیس هیئت مدیره شرکتهای حملونقل ریلی با اعلام اینکه گازوئیل موجود کشور نامرغوب است از توقف فعالیت شرکتها در صورت عدم حمایتهای ارزی خبر داد و گفت: شرکتهای حملونقل ریلی سالانه نیازمند 30 میلیون دلار برای تامین هزینههای ارزی هستند.
رئیس هیئت مدیره شرکتهای حملونقل ریلی با اعلام اینکه گازوئیل موجود کشور نامرغوب است از توقف فعالیت شرکتها در صورت عدم حمایتهای ارزی خبر داد و گفت: شرکتهای حملونقل ریلی سالانه نیازمند 30 میلیون دلار برای تامین هزینههای ارزی هستند.