انتصاب دو مدیر جوان در وزارت ارتباطات

انتصاب دو مدیر جوان در وزارت ارتباطات

بعد از سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر بکارگیری از نسل جوان در سطوح عالی مدیریتی، وزیر ارتباطات دو جوان را در سمت‌های مدیریتی منصوب کرد.

بعد از سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر بکارگیری از نسل جوان در سطوح عالی مدیریتی، وزیر ارتباطات دو جوان را در سمت‌های مدیریتی منصوب کرد.