آخرین اظهار نظر زنگنه درمورد توتال

آخرین اظهار نظر زنگنه درمورد توتال

حدود یک ماه از خروج رسمی توتال از توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی گذشته است و وزیر نفت در آخرین اظهار نظر خود دراین مورد اعلام کرده است که "هزینه‌کرد توتال در ایران می‌ماند. "

حدود یک ماه از خروج رسمی توتال از توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی گذشته است و وزیر نفت در آخرین اظهار نظر خود دراین مورد اعلام کرده است که "هزینه‌کرد توتال در ایران می‌ماند. "