حدود یک ماه از خروج رسمی توتال از توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی گذشته است و وزیر نفت در آخرین اظهار نظر خود دراین مورد اعلام کرده است که "هزینهکرد توتال در ایران میماند. "
حدود یک ماه از خروج رسمی توتال از توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی گذشته است و وزیر نفت در آخرین اظهار نظر خود دراین مورد اعلام کرده است که "هزینهکرد توتال در ایران میماند. "