400 کارگران داروگر برای بار سوم به تعطیلات اجباری رفتند

400 کارگران داروگر برای بار سوم به تعطیلات اجباری رفتند

حدود 400 کارگر داروگر برای بار سوم به تعطیلات اجباری رفتند. این کارگران به مدت 2ماه معوق حقوق دارند و از 29 مرداد ماه تا کنون به بهانه های مختلف از سوی کارفرما به محل کار نرفته و بیکار بوده اند.

حدود 400 کارگر داروگر برای بار سوم به تعطیلات اجباری رفتند. این کارگران به مدت 2ماه معوق حقوق دارند و از 29 مرداد ماه تا کنون به بهانه های مختلف از سوی کارفرما به محل کار نرفته و بیکار بوده اند.