رییس کل بانک مرکزی: افزایش بدهی 15 هزار میلیارد تومانی بانک ها به بانک مرکزی/ افزایش بیش از 100 هزار میلیارد تومانی نقدینگی

رییس کل بانک مرکزی: افزایش بدهی 15 هزار میلیارد تومانی بانک ها به بانک مرکزی/ افزایش بیش از 100 هزار میلیارد تومانی نقدینگی

همتی گفت: بدهی بانک ها به بانک مرکزی در 4 ماهه ابتدایی امسال 15 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است که با احتساب ضریب فزاینده، این رقم منجر به افزایش بیش از 100 هزار میلیارد تومانی نقدینگی شده است.

همتی گفت: بدهی بانک ها به بانک مرکزی در 4 ماهه ابتدایی امسال 15 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است که با احتساب ضریب فزاینده، این رقم منجر به افزایش بیش از 100 هزار میلیارد تومانی نقدینگی شده است.