مدیرکل استاندارد تهران با هشدار به شهروندان نسبت به استفاده از سیم و کابلهای استاندارد گفت: از ابتدای سال تاکنون، 11هزار سیم و کابل غیراستاندارد توقیف و از بازار جمعآوری شد.
مدیرکل استاندارد تهران با هشدار به شهروندان نسبت به استفاده از سیم و کابلهای استاندارد گفت: از ابتدای سال تاکنون، 11هزار سیم و کابل غیراستاندارد توقیف و از بازار جمعآوری شد.