گرانی میوه ناشی از نظام توزیع است

گرانی میوه ناشی از نظام توزیع است

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دلیل اصلی افزایش قیمت میوه در بازار نظام توزیع است، گفت: میوه‌ای که دو تا 3 هزار تومان از باغدار خریداری می‌شود تا به دست مصرف کننده برسد 8 هزار تومان می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دلیل اصلی افزایش قیمت میوه در بازار نظام توزیع است، گفت: میوه‌ای که دو تا 3 هزار تومان از باغدار خریداری می‌شود تا به دست مصرف کننده برسد 8 هزار تومان می‌شود.