وزیر نیرو به کمپین "فرزندت کجاست" پیوست / اردکانیان: وزرا باید پاسخگو باشند

وزیر نیرو به کمپین "فرزندت کجاست" پیوست / اردکانیان: وزرا باید پاسخگو باشند

وزیر نیرو با پیوستن داوطلبانه به کمپین "فرزندت کجاست؟"، گفت: در پایان دوره فعالیت وزرا و مسئولان، طبق قانون بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد و اگر افزایشی در دارایی فرد ایجاد شده باشد باید جوابگوی چرایی این افزایش باشد؛ این الزام، قانونی است.

وزیر نیرو با پیوستن داوطلبانه به کمپین "فرزندت کجاست؟"، گفت: در پایان دوره فعالیت وزرا و مسئولان، طبق قانون بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد و اگر افزایشی در دارایی فرد ایجاد شده باشد باید جوابگوی چرایی این افزایش باشد؛ این الزام، قانونی است.