درشرایطی وزیر اقتصاد رئیس شورایعالی بورس است که تصمیماتی بغیر از وظایف قانونی این شورا تعیینکننده مکانیزم عرضه و تقاضا در بورس است و باید منتظرماند و دید این شورا با توقف عرضه محصولات با ارز دولتی در بورس میتواند استقلال خود را تثبیت کند یا نه؟!
درشرایطی وزیر اقتصاد رئیس شورایعالی بورس است که تصمیماتی بغیر از وظایف قانونی این شورا تعیینکننده مکانیزم عرضه و تقاضا در بورس است و باید منتظرماند و دید این شورا با توقف عرضه محصولات با ارز دولتی در بورس میتواند استقلال خود را تثبیت کند یا نه؟!