سازمان بنادر: ارز 4200 تومانی برای تامین سوخت کشتیرانیها نداریم
سازمان بنادر: ارز 4200 تومانی برای تامین سوخت کشتیرانیها نداریم
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر گفت: ارز دولتی 4200 تومانی به شرکتهای کشتیرانی تعلق نمیگیرد و آنها باید نیاز خود را از طریق سامانه نیما یا سنا تامین کنند.
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر گفت: ارز دولتی 4200 تومانی به شرکتهای کشتیرانی تعلق نمیگیرد و آنها باید نیاز خود را از طریق سامانه نیما یا سنا تامین کنند.