سازمان بنادر: ارز 4200 تومانی برای تامین سوخت کشتیرانی‌ها نداریم

سازمان بنادر: ارز 4200 تومانی برای تامین سوخت کشتیرانی‌ها نداریم

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر گفت: ارز دولتی 4200 تومانی به شرکت‌های کشتیرانی تعلق نمی‌گیرد و آنها باید نیاز خود را از طریق سامانه نیما یا سنا تامین کنند.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر گفت: ارز دولتی 4200 تومانی به شرکت‌های کشتیرانی تعلق نمی‌گیرد و آنها باید نیاز خود را از طریق سامانه نیما یا سنا تامین کنند.