وزیر کشور: اداره امور باید به مردم واگذار شود
وزیر کشور: اداره امور باید به مردم واگذار شود
وزیر کشور گفت: چطور وقتی مردم در انتخابات شرکت میکنند خوب است اما زمانی که قرار است امور به آنها واگذار شود کنار گذاشته میشوند.
وزیر کشور گفت: چطور وقتی مردم در انتخابات شرکت میکنند خوب است اما زمانی که قرار است امور به آنها واگذار شود کنار گذاشته میشوند.