لطفاً تولید را نکُشید
در سالی که قرار بود حمایت ویژهای از تولیدکننده داخلی شود نه تنها گشایشی در کار تولیدکنندگان نشده بلکه بر حجم بدهی ها اضافه و تشدید مشکلات امکان فعالیت را از آنها گرفته است. به اعتقاد تولیدکنندگان ما خواستار حمایت دولت نیستیم فقط بگذارد کار کنیم.
در سالی که قرار بود حمایت ویژهای از تولیدکننده داخلی شود نه تنها گشایشی در کار تولیدکنندگان نشده بلکه بر حجم بدهی ها اضافه و تشدید مشکلات امکان فعالیت را از آنها گرفته است. به اعتقاد تولیدکنندگان ما خواستار حمایت دولت نیستیم فقط بگذارد کار کنیم.