مرحله سوم طرح پایش و ارزیابی مصرف برق ادارات در پایتخت آغاز شد

مرحله سوم طرح پایش و ارزیابی مصرف برق ادارات در پایتخت آغاز شد

از صبح امروز (بیستم مردادماه) مرحله سوم طرح پایش و ارزیابی مصرف برق ادارات در پایتخت آغاز شد تا با شناسایی ادارات و ارگانهایی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند، نسبت به قطع برق آنها اقدام شود.

از صبح امروز (بیستم مردادماه) مرحله سوم طرح پایش و ارزیابی مصرف برق ادارات در پایتخت آغاز شد تا با شناسایی ادارات و ارگانهایی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند، نسبت به قطع برق آنها اقدام شود.