سازمان راهداری اعلام کرد که با به پایان رسیدن عملیات آزمایشی سامانه مکانیزه تخصیص ارز دولتی به رانندگان حوزه حمل و نقل بینالمللی از نیمه دوم ماه جاری این رانندگان میتوانند ارز مورد نیاز خود را از طریق بانک عامل دریافت کنند.
سازمان راهداری اعلام کرد که با به پایان رسیدن عملیات آزمایشی سامانه مکانیزه تخصیص ارز دولتی به رانندگان حوزه حمل و نقل بینالمللی از نیمه دوم ماه جاری این رانندگان میتوانند ارز مورد نیاز خود را از طریق بانک عامل دریافت کنند.