مدیر ارشد منطقهای اسنپ خبر میدهد که تاکسیهای سنتی در مقابل این دفتر موقت اسنپ در شهر بابل تجمع کرده و اجازه ورود و خروج پرسنل این شرکت را نمیدهند. «حسین هزارجریبی» در گفتگو با دیجیاتو میگوید: «فضا خطرناک شده است و کارکنان ما در دفتر هستند. بر اساس اطلاعی که به ما دادهاند، ۳۰۰ تاکسی در این محل تجمع کردهاند که باعث ایجاد ترافیک سنگین در منطقه نیز شده است.» به گفته هزارجریبی، پلیس امنیت در محل حضور دارد تا اتفاقی برای پرسنل رخ ندهد.
مدیر ارشد منطقهای اسنپ خبر میدهد که تاکسیهای سنتی در مقابل این دفتر موقت اسنپ در شهر بابل تجمع کرده و اجازه ورود و خروج پرسنل این شرکت را نمیدهند. «حسین هزارجریبی» در گفتگو با دیجیاتو میگوید: «فضا خطرناک شده است و کارکنان ما در دفتر هستند. بر اساس اطلاعی که به ما دادهاند، ۳۰۰ تاکسی در این محل تجمع کردهاند که باعث ایجاد ترافیک سنگین در منطقه نیز شده است.» به گفته هزارجریبی، پلیس امنیت در محل حضور دارد تا اتفاقی برای پرسنل رخ ندهد.