لزوم توجه به تجارت منطقه‌ای/ اقتصاد کشور را به نظام سلطه وابسته کردند

لزوم توجه به تجارت منطقه‌ای/ اقتصاد کشور را به نظام سلطه وابسته کردند

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت به جای پیمانهای بین المللی که تحت کنترل نظام سلطه قرار دارد باید به ارتباطات منطقه‌ای توجه داشته باشد گفت: شرایط فعلی بازارهای کشور نتیجه وابسته کردن بیش از حد اقتصاد به نظام سلطه است.

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت به جای پیمانهای بین المللی که تحت کنترل نظام سلطه قرار دارد باید به ارتباطات منطقه‌ای توجه داشته باشد گفت: شرایط فعلی بازارهای کشور نتیجه وابسته کردن بیش از حد اقتصاد به نظام سلطه است.