هجوم رانت‌خواران ارزی برای دریافت کارت بازرگانی

هجوم رانت‌خواران ارزی برای دریافت کارت بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: با توجه به سیاست‌های ارزی جدید، اقبال به دریافت کارت بازرگانی بسیار زیاد شد و این هجوم ناشی از تلاش برای دریافت ارز دولتی بود، در نتیجه اتاق تهران خود تصمیم گرفت تا کار پایش مجدد را آغاز کند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: با توجه به سیاست‌های ارزی جدید، اقبال به دریافت کارت بازرگانی بسیار زیاد شد و این هجوم ناشی از تلاش برای دریافت ارز دولتی بود، در نتیجه اتاق تهران خود تصمیم گرفت تا کار پایش مجدد را آغاز کند.