دلار 4200 تومانی را دولتی‌ها گرفتند نه بخش خصوصی/دولت اسامی را افشا کند

دلار 4200 تومانی را دولتی‌ها گرفتند نه بخش خصوصی/دولت اسامی را افشا کند

رئیس مجمع واردات با بیان اینکه اغلب گیرندگان ارز دولتی، شرکت های خصوصی نبودند، بر لزوم معرفی کسانی که ارز گرفته اند تأکید کرد.

رئیس مجمع واردات با بیان اینکه اغلب گیرندگان ارز دولتی، شرکت های خصوصی نبودند، بر لزوم معرفی کسانی که ارز گرفته اند تأکید کرد.