نایب رییس اتاق بازرگانی مطرح کرد: استفاده از ارز رمزها در زمان تحریم‌

نایب رییس اتاق بازرگانی مطرح کرد: استفاده از ارز رمزها در زمان تحریم‌

نایب رییس اتاق بازرگانی گفت: از آنجایی که ارز رمزها نظارت پذیر نیستند و بانک های مرکزی نظارتی بر آنها ندارند، زمانی که کشوری امکان استفاده از نظام بانکی بین المللی را ندارد، باید به ابزارهای غیر بانکی برای انجام معاملات تجاری متوسل شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی گفت: از آنجایی که ارز رمزها نظارت پذیر نیستند و بانک های مرکزی نظارتی بر آنها ندارند، زمانی که کشوری امکان استفاده از نظام بانکی بین المللی را ندارد، باید به ابزارهای غیر بانکی برای انجام معاملات تجاری متوسل شود.