بانکها ملزم به واگذاری سهام بنگاههای در اختیار خود در بورس شدند
بانکها ملزم به واگذاری سهام بنگاههای در اختیار خود در بورس شدند
در راستای اجرای سیاستهای کلی اصل44 قانون اساسی، بانکها باید کلیه سهام در اختیار خود در بنگاههای اقتصادی را از طریق بورس برای واگذاری عرضه کنند.
در راستای اجرای سیاستهای کلی اصل44 قانون اساسی، بانکها باید کلیه سهام در اختیار خود در بنگاههای اقتصادی را از طریق بورس برای واگذاری عرضه کنند.