کواکبیان: آقای آخوندی یک مقدار از وزارتخانه پایین بیا تا با هم راه برویم

کواکبیان: آقای آخوندی یک مقدار از وزارتخانه پایین بیا تا با هم راه برویم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که وزارت راه به وظایف خود در جلوگیری از مهاجرت به تهران و کاهش حاشیه نشینی عمل نکرد گفت: من به آقای آخوندی پیش از این هم گفته ام «آقای آخوندی یک مقدار از وزارتخانه پایین بیا تا با هم راه برویم».

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که وزارت راه به وظایف خود در جلوگیری از مهاجرت به تهران و کاهش حاشیه نشینی عمل نکرد گفت: من به آقای آخوندی پیش از این هم گفته ام «آقای آخوندی یک مقدار از وزارتخانه پایین بیا تا با هم راه برویم».