چرا مرزها برای قاچاق باز است اما برای واردات رسمی نه؟
چرا مرزها برای قاچاق باز است اما برای واردات رسمی نه؟
چرا یک فعال اقتصادی در این کشور اینقدر باید عذاب بکشد؟ چطور این مرزها برای قاچاق باز است اما برای واردات رسمی نه؟
چرا یک فعال اقتصادی در این کشور اینقدر باید عذاب بکشد؟ چطور این مرزها برای قاچاق باز است اما برای واردات رسمی نه؟