الزام دستگاهها به قراردادن ریزدادههای افراد در اختیار مرکز آمار ایران
الزام دستگاهها به قراردادن ریزدادههای افراد در اختیار مرکز آمار ایران
رئیس مرکز آمار ایران با توجه به بخشنامه ارسال شده معاون اول رئیس جمهور در سال گذشته به تمام دستگاههای اجرایی گفت: دستگاهها موظفند ریزدادههای افراد را در اختیار مرکز آمار جهت مدرنسازی نظام آماری کشور قرار دهند.
رئیس مرکز آمار ایران با توجه به بخشنامه ارسال شده معاون اول رئیس جمهور در سال گذشته به تمام دستگاههای اجرایی گفت: دستگاهها موظفند ریزدادههای افراد را در اختیار مرکز آمار جهت مدرنسازی نظام آماری کشور قرار دهند.