وزیر امور خارجه گفت: آمریکا معتاد به تحریم است و بیشترین تحریمها در تاریخ علیه بیشترین کشورها را داشته اند که همین اعتیاد در زمان اوباما هم مانع از این می شد که با ما همکاری کنند و بیشتر به فکر حفظ تحریمهایی که با برجام لغو نمیشدند، بودند.
وزیر امور خارجه گفت: آمریکا معتاد به تحریم است و بیشترین تحریمها در تاریخ علیه بیشترین کشورها را داشته اند که همین اعتیاد در زمان اوباما هم مانع از این می شد که با ما همکاری کنند و بیشتر به فکر حفظ تحریمهایی که با برجام لغو نمیشدند، بودند.