چگونه میتوان از محرومان حمایت کرد، به گونه ای که خودکفا شوند و روی پای خودشان بایستند؟ آیا برای این کار نیازمند خلق شیوهها و راه های جدید هستیم؟ به نظر که این گونه نیست.
چگونه میتوان از محرومان حمایت کرد، به گونه ای که خودکفا شوند و روی پای خودشان بایستند؟ آیا برای این کار نیازمند خلق شیوهها و راه های جدید هستیم؟ به نظر که این گونه نیست.