خیلی از سفارتخانهها را برای صرفهجویی در مصرف ارز باید جمع کنیم
خیلی از سفارتخانهها را برای صرفهجویی در مصرف ارز باید جمع کنیم
مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف ارز گفت: معتقدم خیلی از سفارتخانه ها باید جمع شوند زیرا کار خاصی انجام نمی دهند و تنها نیاز به ارتباط داریم که این ارتباط را مثلا می توان از طریق اینترنت انجام داد.
مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف ارز گفت: معتقدم خیلی از سفارتخانه ها باید جمع شوند زیرا کار خاصی انجام نمی دهند و تنها نیاز به ارتباط داریم که این ارتباط را مثلا می توان از طریق اینترنت انجام داد.