معاون وزیر راه و شهرسازی از صدور سند برای واحدهای مسکونی تصرف شده چابهار خبر داد و گفت: با تقویت یگان حفاظت، از توسعه حاشیه نشینی و تصرف اراضی جدید جلوگیری می کنیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی از صدور سند برای واحدهای مسکونی تصرف شده چابهار خبر داد و گفت: با تقویت یگان حفاظت، از توسعه حاشیه نشینی و تصرف اراضی جدید جلوگیری می کنیم.