رییس بانک مرکزی ایران توضیح دادند که علت افزایش نرخ ارز در ماههای گذشته بر سرکارآمدن یک رییس جمهور و هیئت حاکمه جنگ طلب در آمریکاست! ضمن تشکر از ایشان بابت این توضیح جامع و فنی، لازم می دانم در موارد دیگری هم از ایشان تشکر و عذرخواهی کنم.
رییس بانک مرکزی ایران توضیح دادند که علت افزایش نرخ ارز در ماههای گذشته بر سرکارآمدن یک رییس جمهور و هیئت حاکمه جنگ طلب در آمریکاست! ضمن تشکر از ایشان بابت این توضیح جامع و فنی، لازم می دانم در موارد دیگری هم از ایشان تشکر و عذرخواهی کنم.