صرفه جویی 3 میلیارد دلاری با تولید برق هسته ای در 7 سال اخیر
صرفه جویی 3 میلیارد دلاری با تولید برق هسته ای در 7 سال اخیر
برق هسته ای با وجود سهم کمتر از 2 درصدی در میزان تولید برق کشور، تنها از بابت صرفه جویی در مصرف سوخت فسیلی ناشی از تولید برق با انرژی هسته ای، تاکنون 3.2 میلیارد دلار صرفه جویی برای کشور به دنبال داشته است.
برق هسته ای با وجود سهم کمتر از 2 درصدی در میزان تولید برق کشور، تنها از بابت صرفه جویی در مصرف سوخت فسیلی ناشی از تولید برق با انرژی هسته ای، تاکنون 3.2 میلیارد دلار صرفه جویی برای کشور به دنبال داشته است.