فقط گوشیهای کمتر از 300 دلار ارز 4200 تومانی میگیرند
فقط گوشیهای کمتر از 300 دلار ارز 4200 تومانی میگیرند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقط برای واردات گوشی های تلفن همراهی که کمتر از 300 دلار قیمت دارند ارز 4200 تومانی اختصاص می یابد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقط برای واردات گوشی های تلفن همراهی که کمتر از 300 دلار قیمت دارند ارز 4200 تومانی اختصاص می یابد.