معاون وزیر اقتصاد: مدیران دولتی بیشترین آسیب را به خصوصی‌سازی زده‌اند

معاون وزیر اقتصاد: مدیران دولتی بیشترین آسیب را به خصوصی‌سازی زده‌اند

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: مدیران دولتی که حاضر به واگذاری بنگاه های خود نیستند بیشترین آسیب را به خصوصی سازی زده اند و گزارش های نادرست در این زمینه تولید کرده اند.

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: مدیران دولتی که حاضر به واگذاری بنگاه های خود نیستند بیشترین آسیب را به خصوصی سازی زده اند و گزارش های نادرست در این زمینه تولید کرده اند.